Projekt musköten en av tre finalister till årets bygge

Projekt musköten en av tre finalister till årets bygge

Vårt byggprojekt Musköten i Helsingborg är en av tre finalister till utnämningen Årets Bygge 2021 i kategorin industribyggnad.

Priset Årets Bygge delas årligen ut av Byggindustrin och består från och med i år av sex kategorier med en vinnare i varje kategori, samt en samlad totalvinnare. Likt tidigare år granskas alla projekt utifrån våra fem kriterier: arbetsmiljö, hållbarhet, tid/kvalitet/budget, teknik/innovation och samverkan. Vinnarna utses i mars.

Läs mer om projektet här https://mvbab.se/projekt/industri-och-lager/muskoten-20-helsingborg/

Till artikel Byggindustrin https://www.byggindustrin.se/byggprojekt/arets-bygge/arets-bygge-2021-har-ar-de-tre-finalisterna-i-kategorin-industri-butik/