​#mernätkärlek flödade på Finest Awards 2015

​#mernätkärlek flödade på Finest Awards 2015

I veckan var vi på Finest Awards, en gala som vi är stolt sponsor av. Det var verkligen en kväll som gick i glädjens tecken och många bloggare belönades för sina insatser. Från utsidan är det lätt att bara se glamouren kring bloggvärlden, men vardagen kan vara rätt tung. Det är många som vittnar om hat och påhopp i kommentarer. För oss är det självklart att engagera oss mot näthat och vi står bakom de bloggare som behöver vårt stöd. Jag har märkt att väldigt många bloggare som är DigitalSkyddade känner sig mer trygga av att bara få prata av sig med oss. Vi är ett företag som vill skapa ett tryggare samhälle för våra kunder och medmänniskor.

Finest anordnade galan och vilket kanonjobb de gjorde! Man kunde verkligen ta på den goda stämningen som låg i luften. Under hela kvällen mötte jag personer som ville hjälpa till att sprida ordet om #mernätkärlek. Jag är så stolt över att mySafety Försäkringar ses som en stark aktör i näringslivet som tar sitt ansvar och gör något istället för att bara prata om problemen.

Vår monter blev ett uppskattat element på galan! Istället för en vanlig monter, skapade vi en kärlekstunnel. Bli inte förvånad om du ser vår tunnel igen inom snar framtid!

Trevlig helg!
Sophie Gernandt, marknadschef mySafety Försäkringar AB