Nytt mySafety magazine ute nu #3 2013

Nytt mySafety magazine ute nu #3 2013

mySafety Group AB arbetar sedan 1999 för att skapa större vardagssäkerhet för alla. Företaget hjälper över en miljon användare i Sverige att återfinna förlorade nycklar, spärra kort, ID-handlingar och mobiltelefoner. Därtill erbjuds ett stort urval av försäkringar som förenklar och skapar trygghet i samband med allt från cykelstöld till skimming av kreditkort. mySafety Group har verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Polen, Ryssland och Ukraina. Etablering i fler länder pågår. I koncernen ingår också SBM Fordonsmärkning som arbetar med trygghet för bilägare. Huvudkontoret ligger i Stockholm och företagets ägs av svenska Litorina Kapital. Läs gärna mer om företaget på www. mysafety. se