Naturens Skafferi erbjuder ekologiska presentlådor till jul

Naturens Skafferi erbjuder ekologiska presentlådor till jul

B&P Handelskompagni erbjuder ett brett sortiment av ekologiska livsmedelsprodukter som är framtagna med fingertoppskänsla för naturen och dess smaker. Varumärket Naturens Skafferi ska vara det självklara valet för konsumenten som vill ha det bästa av goda, naturnära och ekologiska produkter.

Nu erbjuder vi företag att köpa ekologiska jullådor innehållande våra delikata ostar och charkuterivaror.
Här får matälskare chansen att ge bort en smakupplevelse av högsta kvalitet, med produkter som är framtagna med hänsyn till människa, djur och natur.

Idén med ekologiska jullådor är nytt på vårt företag, och vi hoppas att det skall tas väl emot på marknaden. Vi har valt att innehållet endast skall bestå av färskvaror eftersom det är vår specialitet och vi verkligen vill förmedla hur bra produkter vi har, säger Greycy Hansen, marknadsansvarig för Naturens Skafferi.

De ekologiska jullådorna finns i två olika varianter - båda innehållande färska ostar och charkuteriprodukter. Försäljning och distribution sker i samarbete med Connect Marketing som marknadsför lådorna i sin höst och vinterkatalog 2011 (se sidan 86).
För mer information besök www.connectmarketing.se

För ytterligare information kan Ni kontakta:
Greycy Hansen, B&P Handelskompagni, greycy@bph.se
Anders Malmström, Connect Marketing, anders@connectmarketing.se

• Dryck

• krav-märkt
  • naturens skafferi
  • ekologiskt

Varför skall man äta mat som innehåller smaktillsatser och syntetiska färgämnen när det finns rena smaker och vackra färger i naturlig mat?

Vi på Naturens Skafferi tror att det som är gott för kroppen också är gott för själen.

HÄLSNINGAR FRÅN DEN GODA SIDAN!