Train Alliance väljer Navigator

Train Alliance har valt Navigator som kommunikationspartner. Navigator kommer att hjälpa Train Alliance med PR och andra kommunikationsutmaningar.

Train Alliance är ett snabbväxande företag som investerar i tågnära fastigheter, som verkstäder och logistikhallar. För att rusta för ytterligare expansion har man anlitat kommunikationsbyrån Navigator som kommunikationspartner.

– I takt med att vi växer kommer vi att bli mer synliga på marknaden, och behöver stöd och hjälp för att hantera detta på bästa sätt, säger Lars-Otto Persson, vd på Train Alliance. Vi har stort förtroende för Navigator och känner oss trygga med dem som stöd i kommunikationen.

Navigators uppdrag blir i första hand ett PR-uppdrag med fokus på medierelationer, med PR-konsulten Lovisa Hermansson som kundansvarig.

– Train Alliances position som en utmanare på en tidigare reglerad marknad och med väldigt olika målgrupper innebär roliga utmaningar, säger Lovisa Hermansson. Jag ser fram emot ett nära samarbete med Train Alliance.

• train alliance

Navigator är en av Malmös största, ledande kommunikationsbyråer som hjälper företag och organisationer inom B2B, Healthcare och B2C att bygga varumärken, skapa lönsamhet och navigera i en snabbt föränderlig värld. Företaget grundades 1985, har 20 medarbetare och omsätter cirka 20 miljoner. Navigator är medlem av nätverket Dialogue International med byråer i Europa, USA och Asien.

Niclas Bergenblad

Presskontakt Creative Director 0733- 43 99 13