Nelly.com öppnar pop-up tillsammans med Adoore

Nelly.com öppnar pop-up tillsammans med Adoore

Inför att influencern och modeentreprenören Petra Tungårdens varumärke Adoore lanseras på Nelly.com, öppnar de båda aktörerna en gemensam pop-up butik i Mood Gallerian i centrala Stockholm.

Den tillfälliga butiken håller öppet under två helger i rad, med start torsdagen den 28e november.

Party finns i båda aktörernas DNA, vilket också blir det övergripande temat i butiken. Sortimentet består av Adoores nya festkollektion, samt festliga skor, väskor, smycken och jackor från Nelly.com egna varumärke NLY by Nelly.

-Som digital aktör märker vi en efterfrågan från kund att få uppleva vårt utbud fysiskt. I samband med att vi lanserar partykollektionen från Adoore på Nelly.com tar vi därför tillfället i akt att inför jul- och nyårssäsongen öppna en ”party pop-up” där kunden får uppleva ett urval av våra glammigaste plagg och accessoarer, säger Tuss Odin Ekman, Head of Brand Nelly.com.

Under helgerna kommer kunden utöver att fysiskt uppleva varumärkena även kunna tävla om presentkort på både Adoore.se och Nelly.com, få stylingtips från Nellys inhousestylist, samt få en partylook lagd av make-up artister från Clarins och Bourjois.

För mer information Nelly.com X Adoore - The Party Pop-Up

Adoore lanseras på Nelly.com den 3/12.

Öppettider;

28.11 Torsdag 10-19
29.11 Fredag 10-19
30.11 Lördag 10-18

05.12 Torsdag 10-19
06.12 Fredag 10-19
07.12 Lördag 10-18

Nelly erbjuder mode till unga kvinnor genom Nelly.com och till män genom NLY MAN. Nelly är ett av de mest kända modevarumärkena på nätet bland unga människor i Norden och har räckvidd över hela Europa. Kärnan är de egna varumärkena som kompletteras med en välvald portfölj av cirka 200 externa varumärken. Nelly har skapat ett starkt engagemang i sin målgrupp genom egna varumärken och digital marknadsföring. Nelly ägs av Qliro Group som är noterade på Stockholmsbörsen.