Netigate utses till Gasellföretag

Netigate har utsetts till ett av Sveriges Gasellföretag 2008 av Dagens Industri. Netigate har under de senaste tre åren vuxit med 654 % och det gör Netigate till ett av de snabbast växande företagen i Sverige.

Netigate är marknadsledande i Sverige i branschen för webbaserade undersökningar. Vi hjälper våra kunder att snabbt och enkelt genomföra avancerade, anpassade undersökningar via nätet. Våra kunder gör allt från kund- och marknadsundersökningar till chefs och medarbetaranalyser. Netigate är baserat i Stockholm och har även kontor i Tyskland och har många av Europas mest intressanta företag som kunder. Läs mer på www.netigate.se.

Victor Molander, VD Netigate säger: Vi är naturligtvis mycket glada över att bli Gasellföretag 2008 och ser det som ett bevis på vår framgång. Vi jobbar hårt för att tillhandahålla det bästa verktyget på marknaden och nya kunder tillströmmar hela tiden som ett bevis på att vi lyckats.

Dagens Industri utser varje år de snabbaste växande företagen i Sverige som uppfyller vissa krav till Gaseller. En gasell har bland annat en omsättning som överstiger 10 Mkr och har i allt väsentligt vuxit organiskt, dvs inte genom förvärv eller fusioner. En gasell har även sunda finanser och har under de senaste tre åren minst fördubblat sin omsättning.

Vill du veta mer? Varmt välkommen att kontakta oss:
Victor Molander, VD Netigate
Telefon:0733 41 44 01
E-post: victor.molander@netigate.se

• Företagande

Netigate tillhandahåller lösningar och tjänster för undersökningar via webben och mobilen. Vi ger dig och din organisation möjlighet att genomföra avancerade undersökningar enkelt.

Netigates huvudkontor finns i Stockholm och vi har ytterligare kontor i Malmö och i Wiesbaden, Tyskland. Vi har många av Europas mest intressanta företag som kunder och vi är glada att bidra till deras framgång!