Netmore medlem i Sweden Green Building Council

Netmore är nu medlem i Sweden Green Building Council. Tillsammans med nästan 400 andra organisationer och företag ska vi samarbeta för ett mer hållbart samhällsbyggande.

Om Sweden Green Building Council
Sweden Green Building Council är Sveriges ledande organisation för hållbart samhällsbyggande med runt 400 medlemsföretag som vill utveckla och påverka bebyggelsen så att den blir mer hållbar. Målet är att skapa bättre byggnader och platser som ger människor sunda miljöer att leva, arbeta och leka i. Sweden Green Building Council certifierar fastigheter och stadsdelar, utbildar och arrangerar konferenser samt andra events för att höja kunskapen i branschen.

För mer information om Sweden Green Building Council, besök deras hemsida.

Om Netmore
Netmore Group AB är en IoT-operatör som utvecklar heltäckande lösningar för städer, industrier, fastigheter och bostäder. Tillsammans med våra partners bygger vi säkra och hållbara ekosystem för Internet of Things, lokalt, nationellt och globalt. Netmore Group bildades 2010 och är sedan 2017 listade på Nasdaq First North Growth Market.

Netmore is now a member of the Sweden Green Building Council. Together with almost 400 other organizations and companies, we will work together for a more sustainable community building.

About Sweden Green Building Council
Sweden Green Building Council is Sweden's leading sustainable community building organization with around 400 member companies who want to develop and influence the buildings to make it more sustainable. The goal is to create better buildings and places that give people healthy environments to live, work and play in. The Sweden Green Building Council certifies real estate and neighborhoods, educates and arranges conferences and other events to increase knowledge in the industry.

For more information about Sweden Green Building Conucil, visit their website

About Netmore
Netmore Group AB is an IoT operator that develops a comprehensive solution for cities, industries, properties and homes. Together with our partners we build a safe and sustainable ecosystem for Internet of Things, locally, nationally and global. Netmore Group was formed in 2010 and since 2017 listed on the Nastaq First North Growth Market.

• hållbar
  • samverkan
  • realestate
  • environments