Nyhetsbrev december 2018

Vi lägger ännu ett händelserikt år till handlingarna. Ett år som präglats av samarbeten och vi nu är på god väg mot nationell täckning av LoRaWAN™. Nya tjänsteleverantörer hittar oss och vi dem; följ utvecklingen av ekosystemet på Blink Market. Vi har ett nära samarbete med våra partners. Det märktes inte minst på Smart City Connection.

Årets höjdpunkt 2018 – Smart City Connection
I september fylldes Eriksbergshallen med talare, utställare och massor av deltagare. Tillsammans lyssnade vi på föredrag och nätverkade. Affärer skapades, kunskaper förädlades och nya idéer kläcktes. Förutom den rent affärsmässiga aspekten så var det dessutom riktigt trevligt. Anmälan för 2019 är öppen så gå in och anmäl dig bums!

2019 är ett oskrivet blad
Men vissa saker kan vi räkna med. Som till exempel att The Things Conference hålls i Amsterdam (31/1 – 1/2). Ta chansen att träffa branschledare och förkovra dig i produkter, verktyg och tjänster för att öka dina LoRaWAN-kunskaper. Och är du medlem i LoRa Alliance™ (eller tänker bli) så hålls årets första möte i San Diego i februari.

Tack för det gångna året
Ett varmt tack till alla kunder, leverantörer och samarbetspartners, samt alla andra vi har mött, för ett fantastiskt år. Vi ser framemot ett händelserikt 2019 då vi fortsätter kraftsamlingen mot ett säkrare, effektivare och hållbart Sverige. Ett Sverige som aktivt arbetar för att nå de globala målen. Där en av de viktiga pusselbitarna stavas LoRaWAN.

Från oss alla till er alla - en riktigt god jul och ett gott nytt år.

Blink Services