Sju kända prylexperter hjälper NetOnNet växa med nöjdare kunder

Sju kända prylexperter hjälper NetOnNet växa med nöjdare kunder

HeatoN, Karin Adelsköld, Niello och Orvar Säfström är några av prylexperterna som hjälper NetOnNets kunder med tips och råd.
– Vi vill ta hela branschens kundnöjdhet till en ny och högre nivå, säger Susanne Ehnbåge, vd NetOnNet.

NetOnNet har den senaste tiden expanderat i en allt snabbare takt, och växt både i Sverige samt Norge. På bara sex månader har arton nya Lagershoppar öppnats. Nu inleder NetOnNet företagets hittills största satsning på att öka kundnöjdheten och kundnyttan.

– Vår viktigaste strategi för vår fortsatta expansion är att växa med nöjdare kunder. Vi har en av elektronikbranschens mest uppskattade och starkaste varumärke och vill cementera positionen som kundens självklara och naturliga val. Genom vår snabbt växande kundklubb, Klubbhyllan, erbjuder vi våra kunder mervärden som gör det svårt att motstå ett medlemskap, säger Nora Ay, PR- och kommunikationschef NetOnNet.

Idag presenteras sju kända prylexperter som ska hjälpa NetOnNets medlemmar i kundklubben, Klubbhyllan, med användbara tips och råd. Experterna är HeatoN (gaming), Karin Adelsköld (surf och bärbart), Niello (ljud), Orvar Säfström (TV), Sandra Mastio (kök), Björn Christiernsson (smarta hem) och Erik Mörner (mobiltelefoni).

– Vi har sen 1999 byggt och utvecklat NetOnNet till att vara ett robust företag som sätter kundens tid, behov och förväntningar i första rummet. Genom vår kundklubb, Klubbhyllan, tar vi nu ett större krafttag för att ge våra mest lojala kunder ytterligare anledningar till varför de alltid bör välja NetOnNet, vilket ger ökad kundnöjdhet. Vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder och där spelar våra erbjudanden och experter en viktig roll för att öka värdet i kundklubben, säger Susanne Ehnbåge och fortsätter;
– Under årets gång kommer vi även att addera annat exklusivt material för Klubbhyllans medlemmar, bland annat blogginlägg och filmklipp relaterat till vårt sortiment - allt inom ramen för Klubbhyllan.

Fakta NetOnNet Klubbhyllan
Klubbhyllan ger kunderna lite extra hjälp till ett bra köp. Medlemskapet är personligt men kortlöst och kostnadsfritt. NetOnNet sparar medlemmarnas kvitton digitalt, bjuder på extra långt öppet köp samt adderar guider, tester och tips från sju erkänt duktiga experter inom sina respektive områden. Skulle någon medlem från Klubbhyllan behöva låna ett släp för att köra hem sina noga utvalda nya hemelektronikprylar så ordnas detta. Dessutom får Klubbhyllans medlemmar snabbare hjälp via NetOnNets kundservice.

Kort fakta om NetOnNets nya prylexperter

Orvar Säfström – TV
Känd från Filmkrönikan i SVT. Orvar är journalist, programledare och filmkritiker. Grym på TV-teknik, men också på TV-spel och spelmusik!

Karin Adelsköld – surf & bärbart
Teknikjournalist, bloggare, komiker, författare och föreläsare. Tidigare programledare för PLUS i SVT, hedersdoktor vid LTH. Karin kan förklara WiFi och teknik!

HeatoN – gaming
Senast i Mästarnas Mästare på SVT – legendarisk e-gamer. Världsmästare i Counter Strike 2001-2007. Äger och coachar egna lag idag.

Sandra Mastio – kök
Sandra vann Sveriges Mästerkock 2015 i TV4. Som kock är förstås hon en mästarinna på smaker, men hon är också rationell och vill ha kul i köket.

Niello – ljud
Niello är en svensk rapartist och poddare. Säkert har du t ex hört låtarna “Legenden” och “Över mig” eller hans pod “Känslor & Sånt”. Niello kan ljud!

Björn Christiernsson – Smarta hem
Känd som "Snickar-Björn" under 11 år i “Äntligen Hemma”. Numera programledare för TV3:s “Kan vi hjälpa till?” Björn vet allt som är värt att veta om hus.

Erik Mörner – mobiltelefoni
Chefredaktör på tidningen Mobil och en av Sveriges allra tyngsta mobilexperter. Hans klarsyn i mobilbranschens informationsflod är unik.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Nora Ay, PR- och kommunikationschef, NetOnNet AB
E-post: nora.ay@netonnet.com, Telefon: +46 704-500205

Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan. Resultatet blir lagerpriser på bland annat TV, hemmabio, digitalkameror, datorer, mobiltelefoner och mycket mer, varje dag, året runt. Istället för enstaka ”reafynd” och ”prischocker” bjuder vi på upptäcktsfärd bland ständigt röda prislappar på Internet i både Sverige och Norge eller någon av våra 33 Lagershopar. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås.

Presskontakt PR- och kommunikationschef PR, Kommunikation +46 735 039374