Nureva™ HDL200 ljudsystem vinner Top New Technology Award på ISE 2020

Nureva™ HDL200 ljudsystem vinner Top New Technology Award på ISE 2020

Nurevas senaste ljudkonferenslösning HDL200 erkänd av Commercial Integrator i kategorin UC&C Audio Conferencing Components.

Det prisbelönta företaget ​Nureva Inc. meddelar att deras senaste ljudlösning HDL200 har vunnit Top New Technology (TNT) Award i kategorin Unified Communication and Collaboration ( UC&C).

Commercial Integrator erkänner nya och enastående produkter och tjänster på Integrated Systems Europe (ISE) som ger teknisk innovation och anmärkningsvärda fördelar för både installatören och mötesdeltagarna. De vinnande produkterna i de 30 kategorierna valdes ut av ett team av kunniga integratörer från hela världen och redaktörer från några av de bästa branschtidningarna.

​Läs mer om HDL200