Vy bus4you släpper ny hösttidtabell.

Vy bus4you nya tidtabell innehåller fler turer till Arlanda flygplats

Bussbolaget Vy bus4you har släppt en hösttidtabell som sträcker sig fram till mitten på december. I den nya tidtabellen hittas bland annat fler avgångar till Arlanda flygplats.

Vy bus4you nya tidtabell sträcker sig till den 17 december 2023. Den längre tidtabellen innebär att fler kan planera och boka sin resa i förväg. Något bussbolaget menar efterfrågas.

– Vi ser alltid ett stort intresse för höst- och vinterresor redan under sommarmånaderna. Därför känns det bra att kunna släppa en tidtabell som sträcker sig till mitten på december. Vi fortsätter att prioritera högsta komfort för våra gäster. Om möjligheten att boka tidigt underlättar för planeringen, då är vi glada att kunna hjälpa till, säger Elvir Rascic, försäljningschef Vy Buss kommersiella avdelning.

Fler resor till Arlanda flygplats

Den populära linjen mellan Oslo - Arlanda har i den nya tidtabellen fått ett ökat antal turer vilket möjliggör utökade förbindelser till flygplatsen från bland annat Karlstad, Örebro och Västerås.

– Vi vet att det finns en stor efterfrågan av transport till och från Arlanda flygplats. Genom att öka antalet turer kan vi möjliggöra smidiga resor för våra gäster, säger Elvir Rascic.

Den nya tidtabellen finns nu ute till försäljning på www.bus4you.se

Vy bus4you är ett expressbussföretag som erbjuder högsta komfort i form av bekväma fåtöljer och singelsäten. Tillsammans med konceptet Det goda värdskapet, som har gett företaget utmärkelse för branschens mest nöjda kunder 12 år i rad, förnyar Vy bus4you synen på bussresor. Resor med Vy bus4you är märkta med Naturskyddsföreningens miljömärkning Bra Miljöval. Vy bus4you är en del av Vygruppen, en av Nordens största transportkoncerner inom tåg, buss, godstransporter samt mobilitet och turism.