Sveriges mest välfyllda hörlursbutik?

InLife i Stockholm har tillsammans med sin leverantör Network Innovation (NI) gjort en rejäl satsning på hörlurar.

I butikerna på Sveavägen och Kulturhuset, hittar nu kunderna ett rikligt utbud av hörlurar från AKG, Denon, Griffin, JBL, Koss, Sennheiser, Shure, Ultimate Ears och V-Moda.

"Verkligen kul för alla Stockholmare att kunna hitta så många spännande varumärken i en och samma butik", säger Sebastian Pegelow som är produktchef på NI.

Genom sin satsning kompletterar InLife en redan bred linje av ljudprodukter som iPods och högtalare. "Detta är perfekt inför våren och sommaren när suget efter hörlurar är som störst", berättar Peter Andersson på InLife. "Vi har nu produkter i olika prisnivåer och typer (in-ear, slutna osv). Nu tillfredställer vi alla behov!"

Kort om InLife. www.inlife.se
InLife är Apple Premium Reseller med två butiker i Stockholm, en på Sveavägen och en vid Kulturhuset. InLife säljer även Sony VAIO samt ljud- & bildprodukter för datorer och mp3-spelare.

Kort om Network Innovation (NI). www.ni.se
NI är distributör av datortillbehör och produkter för foto och grafisk produktion. Tillbehören passar både Mac & PC med fokus på multimedia, väskor och pennplattor. Alla produkterna är starka inom respektive kategori och vi kallar det Premium Brands.

InLife, Peter Andersson, andersson@inlife.se
Network Innovation, Sebastian Pegelow, sebastian@ni.se