Nyheter från Julbord & Events

På portalen www.julbordevents.se finner besökaren såväl matnyttiga artiklar kring julen och julbord samt festtips och intressanta reseställen. Webbplatsen innehåller även en guide till några av landets bästa restauranger, herrgårdar mm som serverar julbord 2008. Guiden fokuserar i år på att främst presentera restauranger som erbjuder julbord i Stockholm.

På Djurönäset erbjuds du i år att boka in din konferens mellan den 8 och 17 dec.  Då ingår ett skärgårds-inspirerat julbord i helpensionspriset. Djurönäsets mat är ekologisk och närproducerad så när du besöker Djurönäset är det inte bara dina smaklökar som blir tillfredställda, utan även ditt samvete.

Inför årets julbord inviger Högberga Gård sitt nya bageri, vilket innebär att allt bröd och alla konditorivaror kommer från det egna huset, hälsar Högberga Gårds VD Rolf Guldbrand.

Om Julbord & Events:
Julbord & Events produceras av NewsFactory som är ett mediabolag som sedan starten år 2000 arbetat med att skapa framgångsrika och kostnadseffektiva kommunikationsplattformar för företag, organisationer och offentliga institutioner. NewsFactory driver idag bl a annonsförsäljning på 21 olika tidningstitlar.
Kontakt: Mikael Kollberg Vice VD tfn: 08-587 86 530 mikael.kollberg@newsfactory.se

• Webbmedia