Nexer ingår partnerskap med Aprimo

Nexer ingår partnerskap med Aprimo

Nexer Unified Commerce ingår strategiskt partnerskap med Aprimo, som har utvecklat en AI-driven plattform för content operations och digital asset management. Det strategiska samarbetet syftar till att erbjuda ett ökat kundvärde inom Digital Content Marketing.

Som en ledande leverantör av digital transformation ser Nexer vikten av smarta och innovativa lösningar digital content management. Verksamheter inom alla branscher ser ett ständigt ökande behov av att skapa högkvalitativt, fördjupat innehåll som en del av sin ehandelsstrategi, maximera och mäta resultatet, samt att upprätthålla strikta kontroll- och styrningsstandarder.

Aprimos AI-drivna content -plattform hjälper verksamheter att på ett kostnadseffektivt sätt erhålla content- och marknadsföringsstrategier som genererar affärsresultat och når kunder i rätt kanaler. Tillsammans erbjuder Nexer och Aprimo en heltäckande och integrerad lösning för hela teknikstacken för kundupplevelsen, vilket gör det möjligt för kunderna att öka produktiviteten, förbättra datastyrningen och marknadsföringseffektiviteten samt få full integration med befintliga system. Partnerskapet utlovar en enda sanningskälla (SSOT Single Source of truth) för allt digitalt innehåll, levererat i en modern arkitektur med effektiv användning av AI-teknik.

Derick Price, MD för Nexer Unified Commerce i UK, säger:

"Vi är mycket glada över vårt strategiska partnerskap. Detta samarbete understryker vårt engagemang för att erbjuda förstklassiga lösningar till våra kunder, vilket ökar deras konkurrenskraft. Aprimos plattform passar perfekt in i vår affärsstrategi att leverera sömlösa unified commerce-upplevelser, med marknadsledande funktioner och skalbarhet för företag. Tillsammans är vi redo att revolutionera hur företag hanterar sina digitala tillgångar och skapar framgång för framtiden.

Både Nexer och Aprimo delar ett engagemang för att leverera värde och underlätta digital transformation för företag över hela världen.

"Vi är glada över möjligheten att samarbeta med Nexer som bidrar med expertis, innovation och strategisk rådgivning till kunder", säger Madisyn Horton, Director of Partnerships, Aprimo. "Att ha partners som tillhandahåller beprövade verktyg och metoder för integrerad leverans är en nyckelkomponent för våra kunders framgång. Vi ser fram emot ett nära samarbete för att stödja våra gemensamma kunder."

För mer information om Nexer Unified Commerce, vänligen besök: https://nexergroup.com/sv/tjanster/unified-commerce/

För mer information, vänligen besök: Aprimo

För mer information, vänligen kontakta:
Derick Price, VD, Nexer Unified Commerce UK
derick.price@nexergroup.com