DinSko öppnar sin tredje butik i Uppsala

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2011 11:41 CEST

På torsdag 27 oktober öppnar DinSko en butik i området Boländerna, Uppsala. Butiken kommer att ligga i Bolandcity. Butiksytan är 240 kvadratmeter. I butiken kommer det arbeta fyra säljare och en butikschef.

– Med Bolandcity kommer Boländerna att bli Uppsalas största handelsplats och i Bolandcity kommer flera andra etablerade modeföretag att finnas representerade. Totalt har DinSko nu tre butiker i Upp- sala och Boländerna är ett område med utvecklingspotential, så det känns som ett bra tillskott för både Din Sko och Uppsalaborna, säger Pernilla Nederströn, regionchef, DinSko.

DinSko i Bolandcity kommer att ha ett brett sortiment med skor för dam, herr och barn. Butiken kommer vid öppningen att vara laddad med spännande nyheter.

Från och med torsdag 27 oktober – söndag 30 oktober firar vi öppningen med många attraktiva erbjudanden och premiärpriser.

Pernilla Nederström, Regionchef DinSko
Mail: pernilla.nederstrom@nilsongroup.com
Telefon: 0707680659

NilsonGroup med affärsområdena DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns och Radical Sports är skobranschens ledande detaljistföretag i Sverige. Skobutikerna finns förutom i Sverige även i Norge, Danmark och Finland. Läs mer om de olika affärsområdena under länken affärsområden. Koncernens huvudkontor, med gemensam administration för de olika koncepten, ligger i Varberg. Kontor för inköpsverksamhet och produktutveckling i Fjärran Östern finns i Kina och Vietnam.

Kommentera