Vårt fokus – Lösningar till våra kunder

NNE Pharmaplan AB har, som en del av verksamheten, under många år framgångsrikt levererat nyckelfärdiga renrumssystem åt kunder med inriktning på läkemedel, bioteknik och medicinteknik. Vi har nu beslutat oss för att fokusera på vår engineering- och konsultverksamhet och därför valt att överlåta den del av verksamheten som handlar om renrumskonstruktion till YIT Sverige AB.

Genom denna förändring kan vi bli fokusera helt på att leverera kvalificerade engineering- och konsulttjänster till våra kunder. Med lokala resurser i Stockholm, Uppsala och Malmö och över 1 600 kollegor globalt sett, har vi en bred kompetens inom de flesta områden inom Life Science. I Sverige har vi konsulter inom följande områden.

• Projektledning
  • Kvalitetsstyrning och validering
  • Processteknik (steril tillverkning, OSD, medical device mm)
  • Renmedia
  • Media och HVAC
  • Renrum

Vi hjälper idag våra kunder både små och stora utmaningar. Det kan ibland handla om att som konsult förstärka kundens organisation med en specifik kompetens eller så driver vi större projekt. Som helhetsleverantör inom läkemedel, bioteknik och medical device hjälper vi våra kunder allt från förstudier till driftsättning av kompletta anläggningar.

För mer information kontakta:

Anders Jeppsson
Sales Manager, NNE Pharmaplan AB