CAFÉ OPERA INTRODUCERAR NYA MUSIKKONCEPT

CAFÉ OPERA INTRODUCERAR NYA MUSIKKONCEPT

Café Opera, den ikoniska platsen för kultur och nöje i Stockholm, tar nattlivet till nya höjder med två nya koncept - Café Opera Live och Café Opera Invites. Denna spännande utveckling kommer att lyfta Stockholms nöjesarena och erbjuda en dynamisk och mångsidig upplevelse för stadens musik- och nattlivsentusiaster.

Café Opera Live, som debuterar den 8 februari, inleds med ett intimt framträdande av Gipsy Kings by André Reyes. De världsberömda Gipsy Kings kommer att ta över scenen och bjuda på en oförglömlig kväll med sin unika fusion av traditionell flamenco, västerländsk pop och latinska rytmer.

Café Opera Live kommer att fortsätta att leverera enastående live-uppträdanden från svenska och internationella artister.

Från och med den 2 februari kommer Café Opera Invites att sätta tonen för Stockholms helger genom att flyga in internationella DJ-stjärnor varje fredag. Den imponerande lineupen av DJs inkluderar namn som Zakes Bantwini, Morten, Marco Carola, Francis Marcier och många fler.

Café Opera strävar efter att erbjuda en dynamisk underhållningsplattform där musikälskare kan njuta av både liveuppträdanden och DJ-set i en unik och historisk miljö. Detta blir starten på en ny era av Stockholms nattliv.

Februari lineup:

• Ravens 2/2
  • Gipsy Kings 8/2
  • Zakes Bantwini 9/2
  • Le Alen 16/2
  • Morten 24/2

För mer information om de kommande evenemangen och biljettbokning, besök www.cafeopera.se

För presskontakt och ytterligare information, vänligen kontakta: Andrea Carlsen, andrea.carlsen@nobis.se

Andrea Carlsen

PR & marknad 0708974772