Inför storkonserten på Stockholm Stadion: KISS förfestar på Café Opera

Två år senare återvänder bandet till Stockholm och partyt är återigen förlagt till Café Opera. På fredag 11 juni arrangeras här den officiella förfesten för KISS Sonic Boom Euro Tour 2010.

I maj 2008 anlände Gene Simmons, Tommy Thayer och Eric Singer i en Lamborghini-karavan till Café Opera, där festen fortsatte hela natten lång. På fredag är det dags igen. Den officiella förfesten går i elegant Rock ’n’ Roll-anda ”med en touch dekadens” och kvällen bjuder förutom rockstjärnorna själva på gäst DJ-framträdanden av Nicke Andersson (Hellacopters) och Mats Rubarth (Casablanca).

Bilder & mer information om Café Opera
För mer information, kontakta Jonas Ghauri på jonas@cafeopera.se.
Högupplösta bilder finns i café Operas webarkiv: http://www.cafeopera.se/files.asp?catID=870