NOCCO Caribbean goes green - nu även som koffeinfri

NOCCO Caribbean goes green - nu även som koffeinfri

NOCCO kickar igång det nya träningsåret med att lansera den omåttligt populära smaken Caribbean – nu även som koffeinfri. Det senaste tillskottet i NOCCO-familjen innehåller precis som de övriga gröna burkarna 5000 mg BCAA, är koffeinfri, full av vitaminer och mineraler samt helt utan socker.

Same, same but different – nu kommer NOCCOs populära smak Caribbean, som hämtat sin inspiration bland sol, palmer, stråhattar och turkosa hav, i en koffeinfri variant. Perfekt för kvällspasset och alla andra träningstillfällen då man inte vill eller behöver få i sig koffein. En efterlängtad nyhet som inte bara för tankarna till ett varmt Karibien, utan även hjälper att hålla igång träningsmotivationen inför det nya året.

– Nu utökas äntligen NOCCOs koffeinfria serie med den omåttligt populära smaken Caribbean, storsäljaren i sin kategori och en favorit hos många av våra konsumenter. Det blir det den perfekta följeslagaren under kvällspasset eller när du inte vill eller behöver få i dig koffein. Det dags att kicka igång det nya året med NOCCO Caribbean – som nu kan vara med dig på träningen oavsett timme på dygnet, säger Camilla Herlin, Marketing Manager på NOCCO.

Likt övriga produkter i sortimentet är årets koffeinfria nyhet helt utan socker. NOCCO BCAA+ Caribbean kommer att finnas till försäljning i detaljhandeln, servicehandeln och utvalda gym från och med vecka 4.

För pressinformation, bilder och produktprover, vänligen kontakta:
Andrea Eriksson, Communications Manager NOCCO
E-mail: andrea.eriksson@vitaminwell.se, tel: +46 72 542 56 48