NOCCO ny stolt sponsor till André Burakovsky

NOCCO ny stolt sponsor till André Burakovsky

NOCCO, Sveriges mest sålda BCAA-dryck, blir ny sponsor av NHL-spelaren André Burakovsky.

André Burakovsky är en svensk professionell ishockeyspelare som spelar för Washington Capitals i NHL. Genom samarbetet vill NOCCO bidra till André ”Lill-Burras” Burakovskys fortsatta NHL-karriär och hans beslutsamhet i att bli bättre än sina föregångare.

- Vår ambition är att NOCCO ska vara en självklar funktionsdryck för sporter vilka ställer stora krav på styrka hos sina utövare. Att bli sponsor till André Burakovsky - en ung och lovande hockeyspelare – är därför en självklarhet för oss, säger Louise Nobel, Marketing Manager för NOCCO

- Med team NOCCOs engagemang och stöd inleder jag NHL-säsongen med en stark vilja att nå nya framgångar, säger André Burakovsky

NOCCO ser fram emot samarbetet och önskar André Burakovsky fortsatta framgångar i NHL.

NOCCO är Sveriges mest sålda BCCA-dryck. Bland NOCCOs produkter finns NOCCO BCAA, NOCCO BCAA+ , NOCCO PWO och NOCCO Focus. NOCCO BCAA (med kolsyra och utan kolsyra) innehåller förutom BCAA (3000 respektive 2500 mg), l-karnitin, grönt te med ECGG, koffein och sex olika vitaminer. Finns i smakerna: päron, persika, röda bär och citron/lime, hallon, apelsin och den limiterade smaken Tropical. NOCCO BCAA+ är helt koffeinfri men innehåller dubbelt så mycket BCAA (5000 mg). Finns i smakerna: Citrus/Fläder, Jordgubb/Rabarber och Äpple. NOCCO PWO finns i smakerna Blue Raspberry och Cherry. NOCCO FOCUS, finns i smaken Cola, innehåller grönt te med l-theaninkoncentration och koffein.

För pressinformation, bilder och produktprover vänligen kontakta:
Agnes Palinski, Media Relations Manager, Nocco - No Carbs Company
E-mail:agnes.palinski@nocco.se, telefon: + 46 73 988 44 68

Kategorier

NOCCO är en välsmakande funktionsdryck framtagen av det svenska hälso- och träningsinriktade företaget No Carbs Company. No Carbs Company lanserade sin första produkt i december 2014 och finns idag på femton marknader.