Nu finns årets sommarsmak även som isglass – NOCCO ICE POP Carnival

Nu finns årets sommarsmak även som isglass – NOCCO ICE POP Carnival

För att sätta extra guldkant på sommaren släpper NOCCO ännu en kylig nyhet med samma läskande sommarsmak som årets summer edition, NOCCO Carnival. Resultatet: En sockerfri isglass med smak av exotiska frukter inspirerad av färgglada parader, fjäderdräkter och intensiva rytmer – NOCCO ICE POP Carnival.

- Sommaren fick en rejäl kickstart när vi tidigare lanserade två sockerfria isglassar och vår populära sommarsmak NOCCO Carnival. Nu höjer vi ribban ytterligare när vi även släpper den som en svalkande isglass. Luta er tillbaka, slut ögonen och låt karnevalens rytmer ta över ännu en gång! säger Louise Nobel, Marketing Manager för NOCCO.

NOCCO ICE POP Carnival är helt fri från socker, innehåller endast 21 kcal per glass och serveras extra väl kyld! NOCCO ICE POP Carnival kommer att finnas till försäljning från och med vecka 22. Rekommenderat pris är cirka 25 kronor.

För mer information, besök www.nocco.se

Den nya glassen ingår i glassboxen Cold Cheats, ett nytt glasskoncept för alla glassälskare som önskar ett hälsosammare alternativ. För mer information, besök www.coldcheats.se