NOFO Hotel X Lykke Kaffegårdar

NOFO Hotel X Lykke Kaffegårdar

LYKKE KAFFEGÅRDAR
Lykke Kaffegårdar grundades av en skara kafferosterier som bestämde sig för att bli kaffebönder när de insåg att ända sättet att förändra kaffebranchen från grunden är att själva odla sitt kaffe.

Hållbarhet & härligt kaffe
Genom att driva sina egna kaffeodlingar ser de till att ingen och ingenting kommer till skada när du njuter av en god kopp kaffe. Att odla hållbart, utan bekämpningsmedel och i samklang med naturen är givet för oss på NOFO. Att Lykke samtidigt producerar kaffe som smakar underbart är såklart också en viktig faktor då vi vet hur betydelsefull en kopp kaffe är. Enkelt uttryckt gör Lykke-kaffe oss gladare. Och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.

Lukta, smaka och njut.

NOFO Kaffe by Lykke Kaffegårdar – Serveras alltid i vår frukost och i vår vinbar. Kaffeblandningen finns även att köpa i vår SHOP.