NOFO Hotel X New Botanic

NOFO Hotel X New Botanic

New Botanic erbjuder design i sin mest naturliga form och vi är stolta över att vårt samarbete, och att deras frön växer på vår innergård hela sommaren!

Design är - kurerade frön
Med ett noga urval av blommor och grönsaker gör New Botanic det enkelt att stoltsera med dina gröna fingrar. Olika kollektioner av frön har noggrant satts ihop, med både smak och ett visuellt uttryck i åtanke. Design i sin mest naturliga och råa form helt enkelt.

New Botanic
Enligt trädgårdsdesignern Nicole Wilson är New Botanics vision att fler ska få chansen uppleva den fantastiska känslan av att se och skörda sin egna odling. "Att se ett frö växa som du själv planerat är ren magi."

Vi kan bara hålla med och är mycket glada över att nu ha New Botanic i vår köksträdgård, redo att serveras våra gäster i höst. Om du också vill fördjupa dina odlingskunskaper, läs mer på deras hemsida eller hitta din perfekta uppsättning grödor i vår SHOP på NOFO. Deras kollektioner passar både för trädgårdar, balkonger och fönster. Hemmaodlaren i dig kommer att blomstra.