VI ÄLSKAR LIVE!

VI ÄLSKAR LIVE!

Sedan starten av ”Live at NOFO” har vi haft fyra fantastiska, unga artister som uppträtt live på NOFO. Stämningen kan bara beskrivas som fenomenal och vi kommer inte bli förvånade om vi ser dessa kommande stjärnor uppträda på de större scenerna runt om i världen.

Harriet Nauer
Var live på vår Club NOFO scen 29/4. Den förtrollade och intima känslan var minst 12 av 10. Det var så tyst i det fullpackade rummet medan Harriet sjöng så att man kunde höra en nål falla till marken.

Lyssna på Harriest Nauer här -> https://open.spotify.com/artis...

Hanna Enlöf

Hanna var den första live-akten på vår innergård, och vilken live-akt det var! Hanna uppträdde under en magisk julikväll som man önskade aldrig skulle ta slut. Innergården var knökfull av glada, solbrända människor och det var bara en sån där sommarkväll som vi kommer att minnas väldigt länge.

Lyssna på Hanna Enlöf här -> https://open.spotify.com/artis...

Månskensbonden

Föreställ dig en elektrisk livespelning med Lars Winnerbäck en sensommarkväll i slutet av augusti. Detta var exakt så men bättre! Månskensbonden med sitt band uppträdde för oss som om det vore Live Aid på Welmby -85. Hans scenframträdande och mellanakter är i världsklass!

Lyssna på Månskensbonden här -> https://open.spotify.com/artis...

Namelle
Namelles liveframträdande i Club NOFO under kvällen den 24/9 var en succé. Club NOFO var full av fans och stämningen var otrolig. Namelle uppträdde med sin låt ”Goodbye Boy” officiellt för första gången och vi är säkra på att den kommer att bli en hit!

Shout out till Julia Alfrida för sin fantastiska pre-show!

Namelle Music
Namelle är född i Sverige och har redan vid 25 års ålder gjort hundratals spelningar och besökt flera länder för att skriva, spela in och uppträda. Hennes musik beskrivs som självsäker och ”sassy”-elektropop och med sin unika röst, fångar hon lyssnarnas uppmärksamhet.

2021 skrev hon på med skivbolaget Loudkult och släppte sin debut-EP med dem. Tidigare singlar "Girl in the Car" och "Got No Time" spelades på New Music Friday i Tyskland, Sydafrika och Schweiz. Precis som alla artister med en ambition att växa söker hon ständigt efter nya influenser och samarbeten för att utveckla sitt sound och artisteri.
Namelle delar med sig av hur hon ser på den kreativa processen och sitt låtskrivande

Läs mer -> https://namelle.se/
Lyssna -> https://open.spotify.com/artis...