Mer än dubbelt så många besökte Nolia Höst andra dag

Nolia Höst andra dag av tre lockade med Piterevyn, magisk show med Peter Varg och ännu en välbesökt auktion. Och det kom nära 2 500 besökare.

– Dagen har varit helt fantastiskt med nöjda besökare och utställare, säger Ann Vikström, projektledare Nolia Höst som hålls i Skoogs Arena på Noliaområdet i Piteå fram till söndag 5 november.

Andra dagen av Nolia Höst besöktes av 2 208 vuxna och 216 barn.

– Det är jätteroligt att vi haft så många besökare och nu hoppas jag att piteborna kommer till en fantastisk avslutning på mässan, säger Ann.

Under söndagen bjuds på fars, buskis, satir och massor, massor med humor av Piterevyn. Dessutom avslöjar butiken Helenas med stil hemligheten med hur du bäst klär dig utifrån din kroppsform. Under söndagen berättar Åsa Ivarsson hur hon hamnade i hälsobranschen och Peter Varg bjuder både på magisk familjeshow samt berättar om mindfulness. Den ideela organisationen Love Life kommer också för att berätta om sin verksamhet och så avslutas hela mässan med den aktion som blivit så populär de andra två dagarna.

– Sista dagen kommer att bli något alldeles extra med attraktiva mässpriser och en auktion med möjlighet till massor av kvalitetsvaror det går att göra fynd på, säger Ann Vikström.

För information, kontakta:

Ann Vikström, projektledare Nolia Höst

0911-649 39, 070-325 29 77

ann.vikstrom@nolia.se

Nolia Höst är den nya mässan för goda affärer i Fyrkanten. De år då Stora Nolia inte arrangeras i Piteå blir mässutbudet väldigt tunt i Norrbotten. Därför breddar Nolia AB sitt mässutbud 2017 med Nolia Höst i Piteå som hålls 3-5 november i Skoogs Arena.