Unken lukt ska inte höra sommaren till. Produktnyhet på marknaden!

Unken lukt ska inte höra sommaren till. Produktnyhet på marknaden!

Nu står sommaren för dörren – låt inte unken lukt ta udden av sommarförberedelserna. Dynorna till utemöblerna, uterummet, vind och källare, husbilen, båten eller sommarhuset kan alla bjuda på obehagliga överraskningarna för näsan. Bli återförsäljare eller distributör för en ny produkt som snabbt tar bort obehaglig lukt. Smellsfine anti-luktdukar neutraliserar dålig lukt genom en ny patenterad teknologi.

Smellsfine anti-luktdukar omvandlar illaluktande partiklar i luften till icke-luktande partiklar – i praktiken betyder det att man neutraliserar obehaglig lukt. Efter två års produktutveckling är anti-luktduken nu tillgänglig på den nordiska marknaden, och vi vill nu utvidga möjligheten för fler företag att erbjuda sina kunder naturlig och snabb luktbortagning.

Effektiv mot obehaglig lukt

Smellsfine anti-luktdukar tar bort en lång rad med obehagliga lukter såsom rök, svett, sopor, gummi, illaluktande mat såsom lök och fisk, men även matos, urin, husdjur, spyor och bensin, till viss del även mögel.

Anti-luktduken kan användas vid akuta fall, i förebyggande syfte eller som underhållande åtgärd.

Effektiv även i fuktig miljö

Häng, lägg eller fäst duken i utrymmen där du vill slippa unken lukt – dukarna jobbar konstant och blir inte ”mättade” utan håller i flera år, ja i princip hela materialets livslängd. Effekten från dukarna kan dessutom märkas så snabbt som redan efter 10 minuter. Skulle anti-luktduken bli smutsig kan den tvättas utan försämrad funktion.

Och det fiffiga är att Smellsfine anti-luktdukar fungerar även om luftfuktigheten är hög, till skillnad från många andra luktborttagare.

Hur fungerar dukarna?

Anti-luktduken är behandlade med en svensk eco-certifierad teknik som neutraliserar dålig lukt i en katalytisk process. På vår hemsida kan du läsa mer om hur dukarna fungerar: www.smellsfine.se

Bli återförsäljare eller distributör

Smellsfine är en helsvensk produkt. Om du är intresserad av att sälja eller distribuera Smellsfine eller anti-luktdukarna under eget varumärke så kontakta oss. Beställ ett kostnadsfritt prov redan idag.

För mer information Kontakta Börje Bengtsson på info@nonwoven.se 0702-75 77 66 eller besök www.smellsfine.se

Scandinavian Nonwoven är Skandinaviens största återförsäljare av nonwoven till munskydd, byggprodukter, möbler, sängar, filter, sjukvårds- och hygienprodukter, absorbenter och livsmedelsförpackningar.

Börje Bengtsson

Smellsfine Antiluktdukar 0702-75 77 66