Anneli Olander ny på Nordic Art House

Illustratören och konstnären Anneli Olander inleder samarbete med nätgalleriet Nordic Art House. I Nordic Art House webshop finns nu Annelis verk att köpas som konsttryck i begränsade upplagor.

Anneli är en intressant illustratör och konstnär boende och verksam i Stockholm. Hon arbetar idag som illustratör på frilansande basis för klienter över hela världen. Hennes verk har blivit publicerade i flertalet välrenommerade böcker och publikationer.

Alla hans verk finns nu att köpa gicléetryckta på 308gr Akvarellpapper och säljs i begränsade upplagor om 200 stycken med signerade och numrerade äkthetsintyg.

Om Nordic Art House
Nordic Art House är ett nystartat konstgalleri på nätet som säljer gicléetryckt konst & fotokonst från svenska konstnärer och fotografer. Med sin plattform på nordicarthouse.com så erbjuder dom varje enskilt verk i olika storlekar och med möjlighet till inramning. Alla verk säljs i begränsade upplagor med signerade och numrerade äkthetsintyg.

Hemsida:

• Konst

• anneli olander
  • art
  • art prints
  • illustrationer
  • konst
  • tavlor
  • modern konst
  • nordic art house
  • konsthandel

The Nordic Art House