Världsutställningen Titanic The Exhibition till Göteborg

Pressmeddelanden   •   Maj 22, 2018 09:08 CEST

Den 15 april 1912 sjönk Titanic i det iskalla vattnet i Nordatlanten. 106 år efter katastrofen, då 1495 personer omkom, kan du uppleva Titanics myter, historier och glans i en av världens största vandringsutställningar. Titanic The Exhibition har premiär i Galleri Fredstan, Göteborg den 21 september. Välkommen ombord!

Världsutställningen Titanic The Exhibition till Malmö

Pressmeddelanden   •   Maj 26, 2017 10:00 CEST

Den 15 april 1912 sjönk Titanic i det iskalla vattnet i Nordatlanten. 105 år efter katastrofen, då 1495 personer omkom, kan du uppleva Titanics myter, historier och glans i en av världens största vandringsutställningar. Titanic The Exhibition har premiär på Malmömässan den 21 september. Välkommen ombord!

Världens populäraste hundar kommer till Stockholm!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 16:04 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Stockholm, Annexet 30-31 mars 2019.

Världens populäraste hundar kommer till Göteborg!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 15:54 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Göteborg, Partille Arena den 23 mars.

Världens populäraste hundar kommer till Helsingborg!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:46 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Helsingborg Arena den 16 mars 2019.

Världens populäraste hundar kommer till Halmstad!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:31 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Halmstad, Halmstad Arena den 9 mars.

Världens populäraste hundar kommer till Uppsala!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:22 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Uppsala, IFU Arena den 2 mars.

Världens populäraste hundar kommer till Malmö!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:08 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Malmö Arena den 24 februari.

Världens populäraste hundar kommer till Västerås!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:00 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Västerås, Bombardier Arena den 17 februari.

Världens populäraste hundar kommer till Örebro!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 13:44 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Örebro, Conventum Arena den 9 februari.

Om Nordic Exhibitions & Events AB

We create memorable experiences