Världsutställningen Titanic The Exhibition till Göteborg

Pressmeddelanden   •   Maj 22, 2018 09:08 CEST

Den 15 april 1912 sjönk Titanic i det iskalla vattnet i Nordatlanten. 106 år efter katastrofen, då 1495 personer omkom, kan du uppleva Titanics myter, historier och glans i en av världens största vandringsutställningar. Titanic The Exhibition har premiär i Galleri Fredstan, Göteborg den 21 september. Välkommen ombord!

Världsutställningen Titanic The Exhibition till Malmö

Pressmeddelanden   •   Maj 26, 2017 10:00 CEST

Den 15 april 1912 sjönk Titanic i det iskalla vattnet i Nordatlanten. 105 år efter katastrofen, då 1495 personer omkom, kan du uppleva Titanics myter, historier och glans i en av världens största vandringsutställningar. Titanic The Exhibition har premiär på Malmömässan den 21 september. Välkommen ombord!

Populära hundar i fokus på Sportlovet!

Pressmeddelanden   •   Jan 18, 2019 09:17 CET

På sportlovet, den 24 februari, kommer dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol till Malmö Arena. För första gången någonsin gästar hundarna Sverige ”live”. Baserad på det populära programmet PAW Patrol bjuder gänget in till en glittrande familjeföreställning. Showen har haft stora publiksuccéer i USA, Australien och Europa.

Extra föreställning insatt när PAW Patrol Live kommer till Helsingborg!

Pressmeddelanden   •   Dec 18, 2018 10:38 CET

Det är ett stort intresse när en av världens största turnerande shower för barnfamiljer, PAW Patrol Live, gästar Helsingborg den 16 mars 2019. Nu sätts en extra föreställning in för att möta den stora efterfrågan på biljetter när stjärnorna Ryder, Chase, Marshall, Rocky, Rubble, Zuma, Skye och nyaste valpen Everest gästar Helsingborg Arena nästa år.

Världens populäraste hundar kommer till Stockholm!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 16:04 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Stockholm, Annexet 30-31 mars 2019.

Världens populäraste hundar kommer till Göteborg!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 15:54 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Göteborg, Partille Arena den 23 mars.

Världens populäraste hundar kommer till Helsingborg!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:46 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Helsingborg Arena den 16 mars 2019.

Världens populäraste hundar kommer till Halmstad!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:31 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Halmstad, Halmstad Arena den 9 mars.

Världens populäraste hundar kommer till Uppsala!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:22 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Uppsala, IFU Arena den 2 mars.

Världens populäraste hundar kommer till Malmö!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:08 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Malmö Arena den 24 februari.

Om Nordic Exhibitions & Events AB

We create memorable experiences