Skip to main content

Taggar

Nordic Exhibitions & Events AB 53 Sverige 41 PAW Patrol 29 Liveshow 29 Turism 28 Nick Jr 26 Utställning 25 Exhibition 25 Titanic 21 Nickelodeon 21 Titanic The Exhibition 20 PAW Patrol Live 18 Göteborg 11 Malmö 11 Familjeupplevelse 11 Skellefteå 7 Malmö Stad 6 Linköping 5 Saab Arena 5 Norrland 5 PAW Patrol Live! 5 Visit Linköping 5 Uppsala 5 Skåne 5 Nikelodeon 4 Helsingborg 4 Malmö Arena 4 Örebro 4 Visit Skellefteå 4 Sverigepremiär 4 Helsingborg arena 3 Västerås 3 Besöksnäring 3 Köpenhamn 3 Norrköping 3 Halmstad arena 3 Halmstad 3 Musikal 2 Stockholm 2 Piteå 2 Norrbotten 2 Västerbotten 2 Luleå 2 Umeå 2 Show 2 Malmömässan 2 Bombardier Arena 2 Region Skåne 2 Familjeföreställning 2 Louis Vuitton 2 Conventum Arena 2 Partille Arena 2 Legendary Trunks 2 Galleri Fredstan 2 The Art of the Brick 2 Nathan Sawaya 2 LEGO 1 Sverigeturné 1 Fyrishov 1 Dinosaurier 1 Destination Uppsala 1 Annexet 1 Piteå Havsbad 1 Skånetrafiken 1 Malmö Mässan 1 Sevärdheter 1 Malmö Turism 1 Twitter 1 Arenabolaget 1 visit stockholm 1 Mamlö 1 Evenemang 1 Dinosaurieutställning 1 IFU Arena 1 Turné 1 Konst 1 Anexet 1 Bobardier Arena 1 Bruce Daisley 1 Premiär 1 Legendary Trunks The Exhibition 1 Event i skåne 1 Visit Norrland 1 Future Summit 1 Andy Swann 1 Dinosaurs The Exhibition 1 Skellefteå Camping 1 Byske Camping 1 Eddahallen 1 Barn 1 Mode 1 Race to the Rescue 1 IFY Arena 1 Familjupplevelse 1 Konferens 1 Stockholm Live 1 Göteborg & Co 1 Hufvudstaden 1 Exhibitions 1 Emporia 1 PADAB 1 Boden 1 Visa alla taggar
Besökssuccé - Titanic ligger kvar i Göteborg tre veckor till!

Besökssuccé - Titanic ligger kvar i Göteborg tre veckor till!

Pressmeddelanden   •   Mar 18, 2019 08:30 CET

Titanic The Exhibition kom till Göteborg i september 2018. Sex långtradare rullade in till Göteborg med världsutställningen i lasten. Planen var att visa utställningen på Galleri Fredstan, Södra Hamngatan 55, till och med den 31 mars 2019. Men, mottagandet och intresset för det sjunkna fartyget, dom specialbyggda interiörerna och dom gripande livsödena har varit stort.

Dinosaurier invaderar Skellefteå i sommar!

Dinosaurier invaderar Skellefteå i sommar!

Pressmeddelanden   •   Mar 08, 2019 10:00 CET

Skellefteå gästas till sommaren av världsutställningen Dinosaurs The Exhibition. Utställningen tar gästerna tillbaka i tiden på ett dinosaurieäventyr till en jord som skiljer sig mycket från idag, en tid före dom kontinentindelningarna vi har idag. En tid när frodiga landskap täckte Afrika och grönska var normen i Antarktis. Utställningen har Nordenpremiär i Skellefteå den 30 maj 2019.

Future Summit är tillbaka!

Future Summit är tillbaka!

Pressmeddelanden   •   Mar 04, 2019 08:00 CET

Den 11 september kommer Norrköping åter vara värd för Future Summit. 2018 var första året som eventet gick av stapeln med föreläsare från Google X, Microsoft, Nike m.fl

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Pressmeddelanden   •   Feb 25, 2019 12:46 CET

Ett riktigt musikaläventyr väntar i Halmstad Arena lördagen den 9 mars. Då kommer dom hjältemodiga valparna från PAW Patrol till Halmstad.

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Pressmeddelanden   •   Feb 25, 2019 11:09 CET

Ett riktigt musikaläventyr väntar i IFU Arena lördag den 2 mars. Då kommer dom hjältemodiga valparna från PAW Patrol till Uppsala.

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Pressmeddelanden   •   Feb 14, 2019 11:02 CET

Ett riktigt musikaläventyr väntar i Malmö Arena söndag den 24 februari. Då kommer dom hjältemodiga valparna från PAW Patrol till Malmö!

Uppsala värdstad för världsutställningen Titanic The Exhibition sommaren 2019. Premiär 17 maj.

Uppsala värdstad för världsutställningen Titanic The Exhibition sommaren 2019. Premiär 17 maj.

Pressmeddelanden   •   Feb 12, 2019 09:00 CET

Den 15 april 1912 sjönk Titanic i det iskalla vattnet i Nordatlanten. 107 år efter katastrofen, då 1496 personer omkom, kan du uppleva Titanics myter, historier och glans i en av världens största vandringsutställningar. Titanic The Exhibition har premiär i Uppsala, på Fyrishov, den 17 maj och pågår till 25 augusti. Välkommen ombord!

Skånegrabbarna Kaiser och Amadeus stjärnor i succéföreställningen PAW Patrol Live!

Skånegrabbarna Kaiser och Amadeus stjärnor i succéföreställningen PAW Patrol Live!

Pressmeddelanden   •   Feb 11, 2019 19:06 CET

Ett riktigt musikaläventyr väntar i Helsingborg Arena den 16 mars då 3000 barn kommer möta dom hjältemodiga valparna från PAW Patrol! Två av huvudkaraktärerna spelas Helsingborgbördige Kaiser Salomsson och av Amadeus Dahlgren från Östra Ljungby.

Malmötjejen Samira, stjärna i succéföreställningen PAW Patrol Live!

Malmötjejen Samira, stjärna i succéföreställningen PAW Patrol Live!

Pressmeddelanden   •   Feb 07, 2019 09:04 CET

Ett riktigt musikaläventyr väntar i Malmö Arena den 24 februari då 5500 barn kommer möte dom hjältemodiga valparna från PAW Patrol! En av huvudkaraktärerna spelas av energiknippet och Malmötjejen Samira Alm!

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Pressmeddelanden   •   Feb 04, 2019 15:50 CET

Ett riktigt musikaläventyr väntar i Bombardier Arena på söndagen den 17 februari. Då kommer dom hjältemodiga valparna från PAW Patrol till Västerås!

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Biljettsuccé, 30 000 biljetter sålda till PAW Patrol Live!

Pressmeddelanden   •   Feb 04, 2019 14:57 CET

Ett riktigt musikaläventyr väntar i Conventum Arena på lördag den 9 februari. Då kommer dom hjältemodiga valparna från PAW Patrol till Örebro!

Populära hundar i fokus på Sportlovet!

Populära hundar i fokus på Sportlovet!

Pressmeddelanden   •   Jan 18, 2019 09:17 CET

På sportlovet, den 24 februari, kommer dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol till Malmö Arena. För första gången någonsin gästar hundarna Sverige ”live”. Baserad på det populära programmet PAW Patrol bjuder gänget in till en glittrande familjeföreställning. Showen har haft stora publiksuccéer i USA, Australien och Europa.

Extra föreställning insatt när PAW Patrol Live kommer till Helsingborg!

Extra föreställning insatt när PAW Patrol Live kommer till Helsingborg!

Pressmeddelanden   •   Dec 18, 2018 10:38 CET

Det är ett stort intresse när en av världens största turnerande shower för barnfamiljer, PAW Patrol Live, gästar Helsingborg den 16 mars 2019. Nu sätts en extra föreställning in för att möta den stora efterfrågan på biljetter när stjärnorna Ryder, Chase, Marshall, Rocky, Rubble, Zuma, Skye och nyaste valpen Everest gästar Helsingborg Arena nästa år.

Världens populäraste hundar kommer till Stockholm!

Världens populäraste hundar kommer till Stockholm!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 16:04 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Stockholm, Annexet 30-31 mars 2019.

Världens populäraste hundar kommer till Göteborg!

Världens populäraste hundar kommer till Göteborg!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 15:54 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Göteborg, Partille Arena den 23 mars.

Världens populäraste hundar kommer till Helsingborg!

Världens populäraste hundar kommer till Helsingborg!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:46 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Helsingborg Arena den 16 mars 2019.

Världens populäraste hundar kommer till Halmstad!

Världens populäraste hundar kommer till Halmstad!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:31 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Halmstad, Halmstad Arena den 9 mars.

Världens populäraste hundar kommer till Uppsala!

Världens populäraste hundar kommer till Uppsala!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:22 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Uppsala, IFU Arena den 2 mars.

Världens populäraste hundar kommer till Malmö!

Världens populäraste hundar kommer till Malmö!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:08 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Malmö Arena den 24 februari.

Världens populäraste hundar kommer till Västerås!

Världens populäraste hundar kommer till Västerås!

Pressmeddelanden   •   Nov 21, 2018 14:00 CET

Till barnens glädje besöker dom hjältemodiga animerade valparna från PAW Patrol Västerås, Bombardier Arena den 17 februari.