Möten & Event 2023

Bara dagar kvar till Möten & Event 2023!

En vecka kvar till Nordens största mötesplats för alla som arrangerar, bokar och utvecklar möten, konferenser och event, som arrangeras i Stockholm den 22-23 februari 2023.

Parallellt går Sales & Marketing Expo och Profil & Promotion, tre mötesplatser under ett tak som samlar allt som besökarna kan behöva för att skapa minnesvärda event, nå ut i rätt kanaler och profilera sina företag för att sticka ut. En komplett mötesplats för alla inom event och marknadsföring.

Mässan är större än någonsin med över 120 utställare – en rejäl ökning från föregående år. Med de senaste årens utmaningar finns det många nya upptäckter att diskutera, innovationer att se och nya sätt att synas på marknaden. Över 2000 besökare är redan bokade på årets största samlingsplats för alla marknadsförare och eventpersoner.

Här möts branschen för att diskutera framtidens innovativa, engagerande möten, ta sig an den nya tekniken för marknadsföring och försäljning och skapa engagerande event och ser tekniken som hjälper marknadsförare att nå ut i den digitaliserande eran.

Se den senaste eventtekniken, wow-anläggningarna, enastående destinationer, kreativa lösningar, eventteknik, teambuildingstrategier, sälj- och marknadsföringstekniker på ett och samma ställe. Vi samltar allt under ett tak så att besökarna får med sig allt man kan behöva för att skapa storslagna, kreativa möten, konferenser och event.

100-tals kostnadsfria aktiviteter och föreläsningar
Morgonmöten, ett fulladdat mässgolv och tre inspirerande scener står redo för att uppdatera mässbesökarna. Besökarna kan kickstarta mässdagen med ny kunskap och morgonseminarier Elaine Eksvärd inleder mässan och talar om ”Kraftfullt ledarskap” hur man genom att kommunikativt ledarskap och energi skapar otroliga resultat.

Besökarna kommer få ta del av ett fullspäckat schema med talare som bjuder på kostnadsfri kompetensutveckling ute på mässgolvet. De öppna scenerna erbjuder bland annat.

• Tareq Taylor och Sofia Ståhl, Kock och Entreprenör, Coach och Strateg inom livsstil, hälsa och kommunikation
• Alexander Morad, VD – Bright Mind Agency
• Carin Götblad, Tidigare chef inom rättsväsendet, socialtjänsten och privat verksamhet – Polisen - Nationella Operativa Avdelningen (NOA)

Förutom gratis kompetensutveckling, ett helt fullbokat mässgolv med 120 utställare bjuder mässan på kostnadsfritt mingel som gästas av melodifestivalvinnaren Robin Bengtsson och prisutdelning av Narrenpriset. Ett strålande tillfälle för besökarna att mötas och nätverka med branschen.

Boka din kostnadsfria mässbiljett här.