Möten & Events och Event Production är större än någonsin tidigare, hallen är helt fullbokad och slutsåld.

Den 20-21 april 2022 slår Möten & Events och Event Production återigen upp portarna på Kistamässan. Årets version blir storslagen med fler utställare än någonsin tidigare och hallen fylld till sista monterplatsen. Arrangören har storsatsat på talarprogrammet och Kjell A Nordström inleder mässan - Nordens största mötesplats för alla som utvecklar och planerar event, mässor, möten, och konferenser.

Mässan har uppdaterats med en hel rad av upplevelser, nyheter och utökade fokusområden. Detta för att ge besökarna ett bredare utbud och en mer dynamisk mötesplats. Här får besökarna insikter och helt nya perspektiv på hur de ska maximera framtidens event och möten.

"Behovet att ses är otroligt stort, med ett fullmatat mässgolv och en otroligt hög förhandsregistrering ser vi att två år av pandemi har gjort att branschen ser fram mot att få ses igen. Det är dags att återigen bygga upp relationerna och skapa affärsnyttiga möten. Vårt fokus är att matcha människor och företag för att skapa hållbara, nytänkande, affärsdrivande möten och events som genererar resultat." Säger Jennifer Björk, projektledare.

Mässdagarna inleds med kostnadsfria frukostmöten tillsammans med Kjell A Nordström och Micael Dahlen. Möten & Events och Athenas Talarbyrå presenterar två öppna scener, fyllda med talare från öppning till stängning.

En nyhet för i år är Profil & Promotion, där besökarna kan se och ta del av de senaste nyheterna för hållbara profil och reklamprodukter, här ligger varumärkesförstärkning och hållbarhet i fokus.

Parallellt går mässorna Mark Tech Expo, e-Commerce Expo och Retail TECH, Nordens ledande mässa, konferens och mötesplats för hela handeln och marknadsföring. De sex mässorna har mängder med gemensamma synergier som kompletterar varandra och bidrar till en starkare utställning samt ett mer utbildande konferensprogram.

Vill du veta mer?
    www.motenevents.se

Kontakta
    Jennifer Björk
    Projektledare, Live Expo
    Tel: 46 (0)31 - 788 45 20
    Mail: jb@liveexpo.se
    Mer information finner du på: www.liveexpo.se

Live Expo arrangerar mässor, möten, konferenser och events på den skandinaviska marknaden. Vi matchar människor och företag för att göra affärer, nätverka och inspireras av varandra. Live Expo har startats av Sveriges mest erfarna entreprenörer inom mässor och events, som lanserat över hundra nya mässor varav många idag är ledande inom sina respektive branscher. Med ett fulladdat innehåll inspirerar, utvecklar och uppdaterar vi våra besökare och tar mässmediet till en helt ny nivå.

Regioner