Nu släpps konferensprogrammet

Nu släpps konferensprogrammet

Stark talaruppställning i konferensprogrammet, ledande profiler intar konferensen för alla inom sälj- och marknadsföring.

Äntligen står programmet klart till Sales & Marketing Expo den 22–23 februari på Kistamässan i Stockholm. Sales & Marketing Expo är Sveriges största mässa, konferens och mötesplats för alla inom sälj- och marknadsföring och nu lanseras konferensen som förflyttar branschen framåt.

Behovet av att hitta nya arbetssätt, plattformar, nå ut i buzzet och möta gen Z har aldrig varit större. På Sales & Marketing Expo anordnas en storslagen konferens för alla som arbetar med försäljning och marknadsföring. Konferensen samlar hela eliten och bildar Sveriges viktigaste möte för hela branschen. Dag ett fylls med marknadsföring och hur man kan arbeta med olika strategier i olika branscher för att skapa resultat. Dag två samlar vi ledande profiler inom försäljning och lyft den till en ny nivå. I en het paneldiskussion kommer besökarna att få djupare insikter i marknadsföringens trender när Liseberg och Cirkle K kommunikationschefer intar scenen.

Exempel på talare i talaruppställningen:

Nermin Mohamad Ali, kommunikationschef - Coca-cola

Adam Farhoumand, VD och grundare, Unik Fastighetsförmedling

Erika Söderlund, kommunikationschef - Circle K

Robert Conzato, VD, Closers

Eva-Mia Westergren, CMO, Microsoft Sweden

Linus Wennerström, CEO, Framtids Media

Sebastian Karlsson, Grundare, Mirovia

“Det är fantastiskt roligt att så många erkänt duktiga individer inom marknad och sälj vill dela med sig av sina erfarenheter och slutresultat till sina branschkollegor. Behovet av samtal mellan aktörer som en väg framåt krävs inom alla branscher, och jag är väldigt stolt att kunna presentera denna laguppställning”, säger konferenschefen Jenny Lans.

“Aldrig varit mer rätt i tiden att genomföra en mässa och konferens av det här slaget”, marknadsföringen står inför den största omställningen i modern tid, här behöver företag och organisationer se över innehåll, kommunikation och hitta rätt strategier och kanaler som kan lyfta just deras organisationer.
Behovet av mötesplatsen är högst aktuell och vi ser att det är viktigt att ligga i framkant under omställningen som nu sker på marknaden, säger mässchefen Jennifer Björk “Vi märker ett stort behov av att ta till sig nya konsumenttrender och för att vara i framkant på marknaden behöver vi förstå hur vi ska bemöta och hantera framtiden”, avslutar Jennifer.

Konferensprogrammet och biljetterna släpps den 7 november 2022.

Vill du veta mer? Kontakt:
Jennifer Björk, Mässchef, email: jb@liveexpo.se tel: +46 (0)31 – 788 45 20.
Jenny Lans, Konferenschef, email: jl@liveexpo.se tel: +46 (0)31 – 788 45 20.

Mer information: salesmarketingexpo.se och liveexpo.se