Nordic Future Food & Food Tech 2023

Nu släpps konferensprogrammet till Sveriges största mötesplats för hela livsmedelsbranschen!

Nordic Future Food & Food Tech äger rum på Kistamässan i Stockholm den 31 maj och 1 juni. Årets konferens kommer att fokusera på framtiden för hela livsmedelsbranshen: produktutveckling, tillverkning, foodtech och färdiga produkter vilket går helt i linje med Stockholms vision om att vara den ledande staden i Norden när det kommer till framtiden för mat och livsmedelsteknik.

Nordic Future Food & Food Tech kommer att vara värd för inspirerande huvudtalare, branschledare och experter från olika sektorer av livsmedelsbranschen, inklusive dagligvaruhandeln, foodtech och startups. Evenemanget förväntas samla proffs och innovatörer från hela Sverige och utanför, vilket ger en unik möjlighet till nätverkande och kunskapsdelning.

I syfte att visa upp de senaste trenderna, innovationerna och bästa praxis inom livsmedelsbranschen, kommer evenemangets huvudtalare att inkludera några av de mest inspirerande rösterna i branschen. Deltagarna kommer att lära sig av toppledare inom området som kommer att dela med sig av sin expertis och insikter om ämnen som sträcker sig från hållbar livsmedelsproduktion, livsmedelssäkerhet, konsumenttrender och innovationer inom livsmedelsteknik.

Några av våra huvudtalare:

• Eric Lundberg VD Ica Sverige
  • Petter Artist, talare och entreprenör
  • Amer Mohammed Scan and pay expert
  • Mats Liedholm VD Fazer Sverige
  • Emma Nohren Ordf. Miljö- och Jordbruksutstottet (MP)
  • Ulla Luhtasela Nordic Sustainability manger Nestlé
  • Tilda Wissmar Grundare Gottlery
  • Truls Christenson Grundare RSCUED

Se hela konferensprogrammet här
Köp biljetter med vårt early bird erbjudande som ger dig 50% här

"Vi är glada över att arrangera Nordic Future Food & Food Tech även i år, och att se att intresset är så stort", säger Sofie Bergmark, projektledare för evenemanget. ”Detta evenemang kommer att ge en unik plattform för deltagare att höra från och få kontakt med bästa hjärnorna i branschen."

Det blir två spännande och informativa dagar, fyllda med insikter, diskussioner och nätverksmöjligheter. Detta vill ni inte missa! Följ med oss till Kistamässan i Stockholm den 31 maj och 1 juni och bli en del av framtidens livsmedelsbransch.

För mer information och anmälan till Sveriges största mässa och konferens för hela livsmedelsbranschen, besök www.nordicfuturefood.se

Vill du veta mer?

Kontakta