Stark talaruppställning på Sales & Marketing Expo

Stark talaruppställning på Sales & Marketing Expo

Sälj- och marknadsavdelningar står inför en rad utmaningar i en föränderlig och snabbrörlig värld. Företag måste ha konstant uppmärksamhet på utveckling, digitalisering och automatisering i en tid där nya trender och ny teknik är avgörande för framgång. På Sales & Marketing Expo 21-22 februari på Kistamässan i Stockholm lanseras ett nytänkande konferensprogram med en stark talaruppställning som visar vägen till morgondagens sälj- och marknadsföringsstrategier.

Konferensen är uppdelad på två dagar för att representera verksamma inom både försäljning och marknadsföring. Dag ett presenteras allt från automatiserad kommunikation i form av artificiell intelligens till hur besökarna anpassar sig till nya kunder och kanaler. Dag två fokuserar på ekonomisk tillväxt i en utmanande tid samt ledarskap och försäljningstekniker som är avgörande för att driva team och organisationer framåt.

Några av de framstående talarna inkluderar bland andra:

· Anders Borg. F.d. finansminister

· Helena Kappen, marknadschef Microsoft

· Gunilla Von Platen, entreprenör, investerare och TV-show host

· Daniel Redgert, grundare för den globala PR-byrån Redgert Comms

· Annika R Malmberg, VD Hamilton Group

" På Sales & Marketing Expo får deltagarna nya tips och idéer som generar bättre försäljning och stärker varumärket. En unik möjlighet att delta i engagerande diskussioner, inspirerande workshops och spännande nätverksevenemang.", säger Jennifer Björk affärschef.

Tre mässor under ett tak Parallellt med mässan och konferensen Sales & Marketing Expo går Stockholm Business Expo och Möten & Event - tillsammans skapar dessa en samlad arena för affärer, marknadsföring och event.

Vårt fullmatade konferensprogram uppdateras kontinuerligt fram tills mässan.

Se konferensprogrammet och läs mer här: https://salesmarketingexpo.se/...