JABO Horizont-serie - hitta din stil i trädgården

JABO Horizont-serie – Hitta din stil i trädgården

Att inreda sin trädgård som ett rum ger utrymme för olika stilar i en trädgård. Stilen tar oftast utgångspunkt i husets byggnadsstil. Just för nybyggda hus passar raka linjer med modernt snitt bäst. Horizont är JABOs populära serie som matchar denna moderna stil.

I Horizont-serien hittar man allt från trendiga skärmar och staket till värmepumpskydd. Nu lagom till sommaren lanserar JABO även en kompost och ett premium utekök i samma trendiga serie. Vill man ta hand om sitt trädgårdsavfall men ändå göra det med stil har JABO nu en kompost för dig som vill matcha inredningen i trädgården. Komposten finns i både impregnerat, svart och vit med en praktisk lucka på framsidan för att lätt kunna ta fram det förmultna avfallet från botten.

Sommarens andra nyhet i Horizont-serien är en uppdatering av JABOs populära utekök. Välj ett utekök i impregnerat, vitt eller svart. Vill man förlänga kvällarna på altanen kan man även komplettera med JABO LED-lister.

-Vare sig du är en kolgrillare eller gasolgrillare så har du möjlighet att välja det ena eller det andra. Vi har tre olika utföranden av vårt premium utekök, utifrån tycke och smak, säger Weronica Lundgren, marknad- & sortimentschef på JABO Nordic AB. Rostfri diskbänkskiva och en vask finns även som alternativ.

Hela Horizont-seriens sortiment och fler tips och inspiration för trädgården finns samlad i en folder som finns hos våra återförsäljare samt på www.jabo.se.

För mer information, vänligen kontakta:

Weronica Lundgren, Marknad- & sortimentschef
JABO Nordic AB & Lundbergs Produkter AB