NRIs julgåva 2017

NRIs julgåva 2017

Gör som vi - ge bort en livsviktig julklapp!

Istället för julklappar till medarbetare och samarbetspartners skänker NRI sedan flera år tillbaka pengar till välgörande ändamål.
I år väljer vi att skänka pengar till UNHCR som ger nödhjälp till människor på flykt.
Denna julgåva kommer göra stor skillnad för många barn och vuxna som lever under mycket knappa och oftast vidriga, förhållanden.

Läs mer om UNHCR på www.sverigeforunhcr.se

Nordic Room Improvement (NRI) är en koncern som utvecklar, marknadsför och säljer interiör-, exteriör- och renoverings- produkter till konsumenter och proffs i Norden. Verksamheten bedrivs under egna varumärken, t ex Lundbergs, JABO och Duri som har marknadsledande positioner inom sina respektive produktsegment. Koncernen har cirka 80 anställda och omsätter cirka 400 MSEK.

David Eriksson

Presskontakt Kommersiell chef NRI Group Nordic Room Improvement, NRI Group +46 101 78 77 20