NRIs julgåva 2018

NRIs julgåva 2018

Som en årlig tradition, skänker NRI Group pengar till välgörande ändamål. I år väljer vi att ge vår julklappspeng till Barncancerfonden.

Barncancerfonden arbetar för att bekämpa barncancer och ser till att drabbade och deras familjer får den vård och stöd de behöver. Verksamheten fokuserar på att samla in pengar till barncancerforskning och stöd till de ca 300 familjerna som varje år drabbas av ett cancerbesked. Målet på lång sikt är att nå en hundraprocentig överlevnad för de barn som drabbas av cancer.

Vår gåva möjliggör att Barncancerfonden fortsatt kan finansiera forskningen och ge råd och stöd till de drabbade barnen och deras familjer.

Läs mer om Barncancerfondens arbete på www.barncancerfonden.se

Presskontakt Produktchef Lundbergs 0707-599902