Nyheter och inspiration i JABOs nya katalog för 2019

Nyheter och inspiration i JABOs nya katalog för 2019

JABO kommer med våren! Idag lanseras JABOs katalog för 2019 där man hittar många nyheter i JABOs breda trädgårdssortiment. Bland årets nyheter finns bland annat nya färger på staketstolpen Öckerö och helt nya modeller av entrétak.

Katalogen inleds med tips på projekt inför våren och sommaren. Gemensamt för dem är att de passar i alla trädgårdar, men kommer att upplevas unika i var enskild trädgård.

- Vår katalog är en hyllning till alla som älskar projekt, stora som små säger Weronica Lundgren, marknad- & sortimentschef på JABO Nordic AB. I årets version presenteras ett antal projekt i en ny tappning. Min personliga favorit är "hänga-med-vännerna-på -altanen-projektet"  där vårt nya utekök presenteras.

2019 års katalog lanseras tillsammans med en inspirationsfilm på sociala medier och www.jabo.se. Bakom filmens idé och produktion står reklambyrån Mecka. Katalog och film bifogas i detta utskick.

För mer information, vänligen kontakta:

Weronica Lundgren

Marknad- & sortimentschef