ÖCKERÖ staket: Effektivt insynsskydd och flexibel avskärmning

ÖCKERÖ staket: Effektivt insynsskydd och flexibel avskärmning

Den 23 mars lanserar JABO nya staketstolpen Öckerö som präglas av enkelhet och flexibilitet. Öckerö är en svensktillverkad staketstolpe i stilren design som är enkel att montera och även fungerar som insynsskydd. Den flexibla designen och olika stolphöjder gör att bara fantasin sätter gränser för dess användningsområden.

JABO har jobbat med hus och trädgård i många år och vet vikten av att kunna rama in trädgården med ett lika funktionellt som estetiskt tilltalande staket. Vid skapandet av Öckerö staketstolpe var målbilden att erbjuda en tidlös och stilren produkt av hög kvalité som också blir underhållsfri och flexibel att montera för slutkunden.

MATERIAL OCH MONTERING

Till Öckerö staketstolpe använder du virke (inhandlas separat hos bygghandel) i dimensionen 45x45 mm. Det är viktigt att virket är torrt vid montering. Stolparna mäter 70 x 70 mm och har laserskurna hål som passar 45 x 45 mm virke. Montera Öckerö med tryckimpregnerade reglar eller måla/lasera obehandlat virke innan montering för underhållsfritt och stilrent staket i många år. Staketsystemet Öckerö finns i tre olika höjder (1100 mm, 1480 mm samt 1770 mm) och innefattar hörnstolpe, mellanstolpe, T-stolpe och ändstolpe.

KONSUMENTINFORMATION OCH KONTAKT

Öckerö staketstolpe lanseras den 23 mars. JABO har återförsäljare över hela landet. På hemsidan finns även mer information om Öckerö staketstolpe samt ytterligare beskrivning av montering.
Hemsida: Jabo.se
Hitta köpställe: http://www.jabo.se/se/oeterfoersaeljare/

Kontakt: Weronica Lundgren, Marknads- & sortimentschef, JABO Lundbergs

weronica.lundgren@jabolundbergs.se, tele: 0702 25 54 18