DAF XF Exclusive Line kommer finnas på plats i vår monter A33 + A34

Blogginlägg -

7 anledningar varför du ska besöka vår monter på Trailer Trucking Festival på Mantorp!

Den 30-31 augusti är det äntligen dags för ett av årets roligaste och populäraste evenemang, nämligen Trailer Trucking Festival på Mantorp Park. Om du fortfarande inte är säker på om du ska besöka vår monter under evenemanget så har vi sammanställt en lista för att underlätta beslutsfattandet.

1. Du kan beskåda den rafflande finalen av DAF Drivers Challenge som går av stapeln.

2. Vi introducerar DAF XF Exclusive Line! Testvinnaren i exklusivt utförande med extra allt.

3. Vi ger er möjligheten att provköra en testvinnare runt banan.

4. Vår monter kommer gästas av snygga och välputsade kundbilar, något som ni absolut inte vill missa!

5. Träffa oss, det glada gänget som jobbar på Nordic Truckcenter och prata DAF tillsammans med oss.

6. Prata reservdelar med vår kunniga TRP-avdelning. PS. De 5 första besökarna respektive dag som kommer till TRP-avdelningen, tar en bild med oss och taggar TRP Sverige i bilden får dessutom en hemlig gåva.

7. & såklart bjuder vi på gott tilltugg. Varmt välkomna till oss på monterplats A33 + A34!

Nordic Truckcenter  är en division inom koncernen Royal A-Ware som är en global ledare inom transport och livsmedelssektorn. Ett familjeägt konglomerat med sin bas i Nederländerna. Royal A-Ware utvecklar, tillverkar och marknadsför allt ifrån ost till transporttjänster. Bolaget omsätter 15 miljarder och har 2500 medarbetare i ett 20-tal länder.

Nordic Truckcenter representerar lastbilstillverkarna DAF och IVECO. Det innebär att man har ett produktutbud som omfattar allt ifrån IVECO Daily, ett fordon som täcker in viktsegmentet 3,3–7,2 ton, till den tyngsta DAF:en som har en totalvikt på 32 ton och väl över 500 hk.

Elof Lindskog

Presskontakt Marketing Manager PR & Kommunikation 010 176 89 20