Fem nya medarbetare

Nordic PM utökar arbetsstyrkan med fem nya medarbetare

I takt med att både företaget och uppdragen växer har Nordic PM anställt ytterligare fem nya personer. De nya medarbetarna är stationerade på Nordic PM’s kontor i Stockholm och i Södertälje där de kommer att vara behjälpliga med både befintliga och kommande uppdrag för företagets räkning.

Vi är glada att få välkomna:

Pär Klevenskog som har anställts till rollen som teknisk förvaltare inom Nordic PM’s uppdrag i Stockholm. Pär arbetade tidigare som Driftledare på H2M Fastighetsteknik AB.

Lars Asplund som har anställts till rollen som teknisk förvaltare inom Nordic PM’s uppdrag i Södertälje. Lars kommer närmast från Acturum där han även var teknisk förvaltare.

Amanda Ström. Amanda har anställts som fastighetsadministratör inom Nordic PM’s uppdrag i Södertälje. Även Amanda kommer närmast från Acturum där hon jobbade som fastighetsadministratör.

Linda Genborg som har anställts som fastighetsadministratör för studentbostäder och kommer att vara placerad på Stockholmskontoret. Närmast kommer Linda från Södertörns högskola där hon studerade kommunikation.

Petter Engvall som har anställts som fastighetsadministratör inom Nordic PM’s uppdrag i Stockholm. Petter kommer närmast från hotellbranschen där han var ansvarig för konferens, inköp och reception.

-Det gläder oss att se företaget växa och att få välkomna nya medarbetare att vara med och utveckla Nordic PM, säger vd Joakim Orthén.

Varmt välkomna till Nordic PM!