Ny kommersiell förvaltare och driftchef till Nordic PM

Ny kommersiell förvaltare och driftchef till Nordic PM

Nordic PM rekryterar ny kommersiell fastighetsförvaltare till förvaltningsuppdrag med Union Investment Bank samt en driftchef till stort uppdrag från Citycon.

Under oktober månad tillträder Amanda Blomkvist tjänsten som kommersiell fastighetsförvaltare till förvaltningsuppdraget med Union Investment Bank med fastigheter i Arenastaden, Stockholm city och på Kungsholmen. Amanda kommer senast från en tjänst som kommersiell fastighetsförvaltare hos TAM Asset Management i Alectas fastigheter i Nacka Strand.

Även Andreas Lindström kommer att ansluta till Nordic PM under oktober i rollen som driftchef i förvaltningsuppdraget från Citycon. Det avser driften av sex centrumfastigheter i Stockholm och Göteborg samt ansvar över de åtta medarbetare som ansluter till Nordic PM från Citycon. Andreas har tidigare arbetat som teknisk förvaltare på bland annat Bravida, Trafikverket och Coor Facility Management.

De båda tjänsterna kommer att utgå från Nordic PM’s huvudkontor i Nacka.

- Nordic PM är inne i en tillväxtperiod med mycket spännande som händer. Det innebär också att nya medarbetare ges möjlighet att följa med på vår resa där Amanda och Andreas kommer bli en mycket välkommen tillgång i vårt förvaltningsteam, säger vd Jeanette Öhrn.