Nordic PM rekryterar två uthyrare

Nordic PM rekryterar två uthyrare

Nordic PM har anställt Linda Strid och Ulrica Sjölund som uthyrare med ansvar för uthyrning av kommersiella lokaler i norra Stockholmsområdet.

Nordic PM förstärker sin uthyrningsavdelning genom rekrytering av två nya uthyrare, Linda Strid och Ulrica Sjölund, som båda kommer att arbeta med uthyrning av våra uppdragsgivares kommersiella lokaler, företrädesvis i norra Stockholmsområdet.

Linda Strid har lång erfarenhet från fastighetsbranschen och kommer närmast från Mäklarringen Ekerö där hon varit verksam som mäklare av bostäder. Linda börjar sin nya tjänst hos Nordic PM den 1/3-2014. Ulrica Sjölund är även hon utbildad fastighetsmäklare med lång erfarenhet av marknadsföring och uthyrning av lokaler. Ulrica kommer närmast från Lokal Direkt där hon som fastighetskonsult arbetat med kommersiella lokaler. Ulrica tillträder sin nya befattning som uthyrare på Nordic PM den 1/5-2014.

- Vi är mycket glada över att ha lyckats knyta två så välmeriterade personer till oss, och vi ser nu fram emot den förstärkning som deras samlade kompetenser kommer att tillföra vårt uthyrningsteam, säger Nordic PM:s vVD och uthyrningschef Jeanette Öhrn.

Nordic PM AB För ytterligare information, vänligen kontakta:
Jeanette Öhrn, vVD och uthyrningsansvarig på Nordic PM AB, jeanette.ohrn@nordicpm.se, 08-688 80 03, www.nordicpm.se

Vi på Nordic PM är fastighetskonsulter som förvaltar och förädlar fastigheter som om de vore våra egna. Verksamheten är i huvudsak uppdelad i de fyra affärsområdena fastighetsförvaltning, lokaluthyrning, fastighetsutveckling, och fastighetstransaktioner. Vi finns från Skåne i söder, till Sundsvall i norr, och har vårt huvudkontor i Globen City, där vi även ansvarar för fastighetsförvaltningen av de kommersiella lokalerna.