SINGULAR SOCIETY

JUST NU PÅ NK STAGE: SINGULAR SOCIETY

Singular Society är ett medlemsbaserat varumärke som erbjuder premiumprodukter inom heminredning och mode till självkostnadspris. Nu hittar du ett utvalt sortiment på NK Stage.

Alla produkter från Singular Society är utvecklade och skapade i nära samarbete med några av världens främsta leverantörer, som handgjorda solglasögon i acetat från japanska Nakanishi Vision, läderprodukter från spanska De La Espiga och badrumsprodukter från La Cosmetica, för att nämna några.

Ett medlemskap kostar 950 kr där du som medlem får tillgång till en rad kvalitetsprodukter till ett bra pris. Nu får du som är eller blir Nyckelkund förmånen att handla från sortimentet utan medlemskap, och alla besökare får givetvis ta del av ett unikt medlemskapserbjudande.

Välkommen att upptäcka Singular Sociey på NK Stage till och med den 26 februari.

NK Stage är en scen för kurerade varumärken och upplevelser inom mode, skönhet och livsstil på tillfälligt besök på NK. Med exklusiva släpp, spännande upplevelser och ett unikt sortiment vill vi ständigt överraska. Är du intresserad av att gästa NK Stage, vänligen kontakta nkstage.sth@nk.se.

Välkommen till NK Stage.

Läs mer om NK Stage här: