Star! Fashion Lounge gästar Ljusgården på NK under modeveckan

Den 9-11 augusti pågår Stockholm Fashion Week by Berns för vår/sommar 2012. Under den späckade veckan rapporterar tv-kanalen Star! med programledaren Freya Clausen om det senaste modet från svenska designers och bjuder in till Star! Lounge i Ljusgården på NK.

Veckans visningar sänds på skärmar i Ljusgården kort efter de ägt rum på Berns och kända modeprofiler analyserar veckans höjdpunkter. Visningarna från den svenska modeveckan blandas med de hetaste catwalktrenderna från London, Paris, Milano och New York.

Freya Clausen är på plats i Stockholm för att intervjua modeskapare och gästande celebriteter i vimlet under modeveckan. Dessutom blir det dagligen intervjuer på plats i Ljusgården med designers, stylister och modeprofiler som gästar NK för att prata om de senaste modetrenderna.

Star! Fashion Lounge i Ljusgården på NKs entréplan är öppen 9-11 augusti, kl 10.00-20.00

Liveintervjuer i ljusgården:
Tisdag 9/8 kl 14.0
Onsdag 10/8 kl 15.30
Torsdag 11/8 kl 16.00

För mer information, kontakta:

Sofia Dahlén, Presskoordinator Star! sofia.dahlen@turner.com, 073 540 52 47

Nina Hag, Presskontakt Nordiska Kompaniet, nina.hag@nk.se, 08-762 90 75