JULEN PÅ NK 2023 STARTAR SÖNDAG 19 NOVEMBER

JULEN PÅ NK 2023 STARTAR SÖNDAG 19 NOVEMBER

NK:s julskyltning har sedan premiären 1915 lockat mängder av åskådare och blivit ett självklart inslag i Stockholms julfirande. Med ett nytt tema varje år är avtäckningen ett spännande evenemang. Och julen på NK handlar inte enbart om en fulländad julafton – hos oss firas julen under flera veckor. På söndag den 19 november klockan 10:50 (i både Stockholm och Göteborg) avtäcks årets skyltfönster, Tomten gör entré med häst och vagn, i sällskap av en tomtehund, och låser upp varuhuset tillsammans med varuhuscheferna, det traditionsenliga startskottet för julen på NK.
Här kan man läsa mer om julen på NK, maten, modet, julklappstipsen, och vad som händer i varuhusen under november och december:

Julens kalendarium i Stockholm | NK

Julens kalendarium i Göteborg | NK

Varmt välkomna till oss på NK.

För mer information kontakta Ulrica Bogh-Lind, PR & Partnership Manager NK, press@nk.se, 08-7829099