NK STOCKHOLM UTÖKAR SIN MATSCEN - 25 APRIL ÖPPNAR NYA COPINE CAFÉ

NK STOCKHOLM UTÖKAR SIN MATSCEN - 25 APRIL ÖPPNAR NYA COPINE CAFÉ

Nu utökar NK Stockholm sin matscen och befäster ytterligare position som en inbjudande och attraktiv matdestination.
Den 25 april öppnar Copine Café upp dörrarna på plan ett. En kontemporär sydeuropeisk bistro i regi av de välkända krögarna bakom Jim&Jacob Restauranger som ska skapa känslan av att sitta på ett torg i södra Frankrike. Man satsar på lunch som kommer bestå av klassiker från deras sedan tidigare väletablerade Restaurang Copine på Kommendörsgatan i Stockholm samt lunchrätter som ändras dagligen samt klassisk brunch på helgdagar med allt från äggrätter, sliders, råbiff och french toast, allt med en medelhavstouch.

"NK vill alltid ligga i framkant vad gäller sitt utbud inom mat och dryck. Att Copine Café kommer in med ett mycket starkt koncept som med en inspirerande medelhavsinspirerad meny i toppklass känns väldigt roligt att få bjuda in alla våra kunder och besökare till. NK ska erbjuda matupplevelser alla dagar i veckan oavsett när man kommer hit och nu har vi ett ytterligare attraktivt tillskott på plan ett från och med den 25 april" säger Henrik Lilja, Varuhuschef NK Stockholm.

Copine Café har redan nu öppnat sin bordsbokning där man kan boka bord till den 25 april och framåt (och läsa mer om konceptet) på https://www.copinecafe.se/