Cryotherapy hos HEAT på NK

Nordiska Kompaniet Stockholm välkomnar HEAT by Sophie Lie

NK fortsätter att lansera nya spännande varumärken och tjänster. Nu har det energihöjande konceptet HEAT by Sophia Lie öppnat sin flaggskeppsstudio på NK. HEAT är Stockholms första recovery lounge som med sin omtalade infraröda bastu i utbudet blivit en stor succé.

Med mer än dubbelt så stor yta på NK som den ursprungliga Stureplanstudion kommer HEAT erbjuda nya behandlingar i syfte att få kunderna att finna avkoppling och återhämtning. Utöver den infraröda bastun kommer HEAT på NK erbjuda behandlingar som bland annat LPG Massage, ansiktsmassage och lågtemperatur behandlingar som inkluderar hel-kropps kylbehandlingen Cryotherapy och isbad.

- Vi ser så mycket framemot att välkomna NK:s kunder till HEAT. Här kommer vi erbjuda naturliga återhämtningslösningar och en avkopplande oas när den stressiga vardagen smyger sig på. Vår nya större yta ger möjlighet för oss att introducera nya behandlingar som till exempel bio-hacking-behandlingar som jag själv är helt besatt av, säger Sophia Lie, grundare av HEAT.

För mer information om HEAT by Sophia Lie på NK, vänligen kontakta Clarie Duong.

Telefon +46760345339 eller maila claire@heatbysophialie.com

HEAT by Sophia Lie öppnar på NK:s Nedre Plan, invid Saluhallen. Entré Regeringsgatan 47.