Entreprenad Expo tillbaka på Borgeby 10-12 september 2015!

Entreprenad Expo 2014 har just slagit igen portarna till årets mässa efter tre lyckade mässdagar då entreprenad- och anläggningsbranschen i södra Sverige har träffats. Utställarna har visat upp maskiner, utrustning och gjort affärer.

Utställare, besökare är nöjda och många kontakter har knutits under mässdagarna. Demoytorna intill montrarna bidrog till att det var full aktivitet. Utställarna har gjort affärer på plats och tycker att kvaliteten på besökarna varit bra. Området står i en klass för sig för en mässa av den här karaktären då Borgeby är kompakt, överskådligt och lättillgängligt.
”Maten som serverats i restaurangtälten av Matsmedjan, var fantastisk god, vädret var bra och vad vi fått höra är utställarna och besökarna nöjda. Då är vi nöjda”, säger Lars Nordmark, projektledare Entreprenad Expo.

Idag transporteras de sista maskinerna från området och redan nu påbörjas arbetet med nästa års mässa på Borgeby mässområde. De större monterytorna med tillhörande demoytor är mycket attraktiva och mässteamet räknar med alla är bokade för 2015 redan under hösten.

Besökarsiffror 2014
5907 unika besökare

www.entreprenadexpo.se finns mässkiss för 2015 års mässa.

För mer information kontakta:

Lars Nordmark, Projektledare Entreprenad Expo

lars.n@mentoronline.se, 070-975 99 42

Sandra Camilleri, Information & PR Entreprenad Expo

sandra.c@mentoronline.se, 073-985 12 00

Om Entreprenad ExpoEntreprenad Expo har arrangerats 2012, 2013 och 2014. Bakom mässan står Leveranstidningen Entreprenad, som ägs av Mentor Communications AB. Entreprenad Expo är en entreprenadmässa för alla som jobbar med maskiner inom entreprenad, bygg, mark och grönytebranschen.
Läs mer på www.entreprenadexpo.se